Všeobecná online poradna, auto moto, dům a byt, zahrada, vaření, zdraví, sport, PC, kutilství ,společnost, móda, zvířata.
Odpovědět    Bez odpovědí   
Uživatelský avatar
Ivana Holubová 60

Bohemia energy zkušenosti?


  • Odpovědět

Nový příspěvekod Ivana Holubová 60 » 25 úno 2018 19:04

Bohemia energy zkušenosti?




Uživatelský avatar
Lucka
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Lucka » 24 srp 2018 14:44

Já mám Bohemia Energy teďka druhým rokem a hned po prvním roce mi snížili cenu ještě oproti prvnímu roku o pár kaček. Přechod mi k nim trval zhruba tři měsíce, ale všechno za mě krásně vyřídili, takže nadmíru spokojená zatím se vším. :-y Lucka

Uživatelský avatar
Miroslav
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Miroslav » 02 lis 2018 12:23

My už bohemia energy mám několikátým rokem, začali jsem u nich hnedka po uvolnění trhu, takže už je to celkem dlouho co je máme a zatím jsme je neměli potřebu změny. Vychází nám dobře a podmínky s nimi vždy nějak upravíme, abychom právě mohli dál setrvat. Tudíž za nás zkušenosti dobré.

Uživatelský avatar
Dáda
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Dáda » 29 črc 2019 14:09

Zdravím, v říjnu minulého roku jsem přešla s plynem k Bohemia energy. Sice místo původně vybraného tarifu mi dali jiný, protože na ten co jsem pomýšlela, tak byla akorát ukončena platnost, nicméně alternativní nabídka mě vyšla daleko líp a navíc jsem se nemusela zavazovat na rok nebo dva. Mají smlouvu na dobu neurčitou a to mi vyhovuje.

Uživatelský avatar
Honza Malík
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Honza Malík » 06 zář 2019 10:53

My jsme měli nějakou představu, ale až při schůzce jsme se dohodli, protože nám k tomu řekli i oni své a celkově nám poradili.

Uživatelský avatar
Iveta
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Iveta » 17 říj 2019 16:56

Mám je přes dva roky a zkušenosti mám myslím si že dobré, dostala jsem se na nižší cenu než byla ta původní. To mi slíbili, když jsme se o tý změně bavili, tak jsem ráda, že to nebyly jen planý řeči.

Uživatelský avatar
Miluše
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Miluše » 22 lis 2019 10:12

Tak my jsme ani na žádném sedánku s nimi nebyli a vše jsme to s nimi vykomunikovali přes zákaznickou linku. Operátorka posbírala veškeré potřebné údaje a smlouvu nám poslala ke kontrole.

Uživatelský avatar
Jirka
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Jirka » 27 pro 2019 11:11

No jasně k čemu, to už mi přijde trochu oldschoolové, když si dneska všechno zařídím na počítači přes různé online formuláře. Který oni zrovna btw na svých stránkách mají, vyplníte ho, pošlete ho a oni se vám na základě toho ozvou. A nepotřebuju se s někym stýkat. Pro mě daleko lepší forma.

Uživatelský avatar
Zuzana
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Zuzana » 31 led 2020 13:17

Ono asi jak který věci řešit tímto způsobem, jsou věci, který si raději zajdu vyřídit osobně, ale pak když to běží, tak jsem schopná si taky vystačit s internetem a operátorkou. Ale jsem ráda, že tady jsem zatím nic nepotřebovala řešit.

Uživatelský avatar
Šárka
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Šárka » 12 úno 2020 15:22

Mají zelenou linku, tak to s nima řeším telefonicky za 0,-.

Uživatelský avatar
Anka
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Anka » 20 bře 2020 14:15

Jo taky už jsem jednou potřebovala něco poradit ohledně vyúčtování a operátorka byla fajn. Dokonce mi poradila, že si to příště můžu sama zařídit i přes internet a jejich stránky.

Uživatelský avatar
Víťa
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Víťa » 23 dub 2020 15:23

No jasně vždyť drobnosti jdou udělat v tom kanclu, můžeš jim tam házet i samoodečet a nebo si stahovat faktury. Kvůli tomu jim nemusíš hned volat  :D

Uživatelský avatar
Jindřiška
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Jindřiška » 26 kvě 2020 18:36

A to má zařízený každý? Nikde jsem to nezkoušela použít, faktura mi od nich chodí pravidelně do meilu, kdy akorát pošlu přes mobil pak platbu. Ráda bych se případně přihlásila. 


  • Podobná témata
    Příspěvků
    Zobrazení
    Poslední příspěvek