Všeobecná online poradna, auto moto, dům a byt, zahrada, vaření, zdraví, sport, PC, kutilství ,společnost, móda, zvířata.
Odpovědět    Bez odpovědí   
Uživatelský avatar
Barbora Uhrová

Zkušenosti s firmou benefit investment a.s.?


  • Odpovědět

Nový příspěvekod Barbora Uhrová » 21 dub 2018 09:45

Zkušenosti s firmou benefit investment a.s.?

Poznámka majitele:
Jako admin encykloprdie.cz sám investuji na Portu.cz a proto je doporučuji.
Portu.cz a proto je doporučuji.




Uživatelský avatar
Aiko
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Aiko » 12 kvě 2023 16:49

Pracovala jsem v Benefitu jako operátor. Je to jeden velký podvod. Měli jsme nazkoušené odpovědi a kdyby potenciální zákazník měl moc otázek nebo pokládal otázky na které má právo vědět odpověď, mohli jsme hovor ukončit a uložit jako nerelevantní. Byla to hrůza. Vedoucí nebo ředitel naprostý ***** arogantní. Měli jsme říkat že máme kontakt jen se souhlasem což nebyla pravda. Uváděli jsme že máme nějaký certifikát od ČNB... ŠÍLENÝ. JEDNA VELKÁ LEŽ A FALEŠ! :*( :*(

Uživatelský avatar
evaaaa
  • Odpovědět

Nový příspěvekod evaaaa » 07 lis 2023 10:15

Ahoj, tak nevim, jestli jsi pracovala ve stejnem callcentru nebo nekde jinde anebo je to utok konkurence od benefitu. Ja primo v tomto callcentru pracovala - a ano, jedna se o domlouvani schuzek, ale urcite jsme se neohaneli zadnym certifikatem CNB a s tim souhlasem to je uplne vytrzene z kontextu a take to neni pravda. A pamatuju si, ze jsem mela klidne i 5ti minutove telefonaty a kdyz se klient vyptaval, tak jsem pravdive odpovidala. Takze, jestli jsi to takhle delala ty, tak to asi byla chyba v tobe. Ja teda skoncila, protoze me to nebavilo, ale nemuzu rict proti benefitu nic.

Uživatelský avatar
Pavel
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Pavel » 30 lis 2023 19:09

Ahoj,
je se přikláním k názoru od @evaaaa. Taky jsem zde pracoval a je to běžná práce na callcentru. Nevím jak jinak by mělo callcentrum efektivně fungovat, když by neměli operátoři materiál předschválených odpovědí klientovi. Nový pracovníci by nevěděli co mají říkat a všichni by si právě mohli říkat cokoliv. Navíc se pravidelně řešila kontrola nahraných hovorů a pokud někdo používal zavádějící informace v hovoru a uváděl klienta v omyl, tak se to hned řešilo. A pokud se člověk snažil a byl dobrý, tak dostal i pěkný bonus za výkon. Já skončil z důvodu přestěhování do jiného města. Pokud si to takhle vnímal, tak si asi nepochopil co se tam dělá a proto si možná nebyl spokojený. Upřímně to na mě působí jako recenze naštvaného propuštěného člověka.

Poznámka majitele:
Jako admin encykloprdie.cz sám investuji na Portu.cz a proto je doporučuji.
Portu.cz a proto je doporučuji.


  • Podobná témata
    Příspěvků
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
cron