Všeobecná online poradna, auto moto, dům a byt, zahrada, vaření, zdraví, sport, PC, kutilství ,společnost, móda, zvířata.
Odpovědět    Bez odpovědí   
Uživatelský avatar
Barbora Uhrová

Zkušenosti s firmou benefit investment a.s.?


  • Odpovědět

Nový příspěvekod Barbora Uhrová » 21 dub 2018 09:45

Zkušenosti s firmou benefit investment a.s.?




Uživatelský avatar
Aiko
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Aiko » 12 kvě 2023 16:49

Pracovala jsem v Benefitu jako operátor. Je to jeden velký podvod. Měli jsme nazkoušené odpovědi a kdyby potenciální zákazník měl moc otázek nebo pokládal otázky na které má právo vědět odpověď, mohli jsme hovor ukončit a uložit jako nerelevantní. Byla to hrůza. Vedoucí nebo ředitel naprostý ***** arogantní. Měli jsme říkat že máme kontakt jen se souhlasem což nebyla pravda. Uváděli jsme že máme nějaký certifikát od ČNB... ŠÍLENÝ. JEDNA VELKÁ LEŽ A FALEŠ! :*( :*(

Uživatelský avatar
evaaaa
  • Odpovědět

Nový příspěvekod evaaaa » 07 lis 2023 10:15

Ahoj, tak nevim, jestli jsi pracovala ve stejnem callcentru nebo nekde jinde anebo je to utok konkurence od benefitu. Ja primo v tomto callcentru pracovala - a ano, jedna se o domlouvani schuzek, ale urcite jsme se neohaneli zadnym certifikatem CNB a s tim souhlasem to je uplne vytrzene z kontextu a take to neni pravda. A pamatuju si, ze jsem mela klidne i 5ti minutove telefonaty a kdyz se klient vyptaval, tak jsem pravdive odpovidala. Takze, jestli jsi to takhle delala ty, tak to asi byla chyba v tobe. Ja teda skoncila, protoze me to nebavilo, ale nemuzu rict proti benefitu nic.

Uživatelský avatar
Pavel
  • Odpovědět

Nový příspěvekod Pavel » 30 lis 2023 19:09

Ahoj,
je se přikláním k názoru od @evaaaa. Taky jsem zde pracoval a je to běžná práce na callcentru. Nevím jak jinak by mělo callcentrum efektivně fungovat, když by neměli operátoři materiál předschválených odpovědí klientovi. Nový pracovníci by nevěděli co mají říkat a všichni by si právě mohli říkat cokoliv. Navíc se pravidelně řešila kontrola nahraných hovorů a pokud někdo používal zavádějící informace v hovoru a uváděl klienta v omyl, tak se to hned řešilo. A pokud se člověk snažil a byl dobrý, tak dostal i pěkný bonus za výkon. Já skončil z důvodu přestěhování do jiného města. Pokud si to takhle vnímal, tak si asi nepochopil co se tam dělá a proto si možná nebyl spokojený. Upřímně to na mě působí jako recenze naštvaného propuštěného člověka.


  • Podobná témata
    Příspěvků
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  •    Huawei p9 nebo p10?
       od Emil » 19 lis 2018 07:09 »
    0 Příspěvků
    598 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Emil
    19 lis 2018 07:09
  •    Kdo je emmanuel macron?
       od Jana Vašková » 06 úno 2018 20:55 »
    0 Příspěvků
    684 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Jana Vašková
    06 úno 2018 20:55
  •    Lexikální význam?
       od Ludmila Vyhnalová » 08 úno 2018 11:48 »
    0 Příspěvků
    700 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Ludmila Vyhnalová
    08 úno 2018 11:48
  •    Kdy odejde hlenová zátka?
       od Miloslav » 15 zář 2018 05:54 »
    0 Příspěvků
    602 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Miloslav
    15 zář 2018 05:54
  •    Kde má člověk játra?
       od Vladimír » 02 bře 2018 19:19 »
    0 Příspěvků
    920 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Vladimír
    02 bře 2018 19:19